Lubisz filmy? Dołącz do grupy na FB!




Pomóż w zbiórce i zostań sponsorem!

Zostań VIPem, otrzymaj bezpośredni dostęp do linków!




Strona 1 z 21 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 201
Like Tree21Lubi to!

Temat: Call Of Duty: Black Ops 2 (2012) SKIDROW

  1. #1
    Status
    Dostępny


    Avatar admin
    Właściciel
    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Mieszka w
    domu
    Wiek
    35
    Postów
    44 483
    Podziękował
    340
    Doceniono 41 694 w 9 138 postach


    pcPL Call Of Duty: Black Ops 2 (2012) SKIDROW




    data premiery gry na PC:
    13 listopada 2012 ( światowa data premiery )
    13 listopada 2012 ( data wydania w Polsce )
    13 listopada 2012 ( premiera w USA )
    strzelanki, FPP, wojenne, multiplayer
    Treyarch producent
    Activision Blizzard wydawca
    Licomp Empik Multimedia wydawca PL


    Call of Duty: Black Ops II to wojenna gra FPS będąca kolejną, dziewiątą już odsłoną najpopularniejszej serii gier tego typu. Za produkcję odpowiada doświadczone studio Treyarch, czyli ten sam zespół, który stał za Call of Duty 3, Call of Duty: World at War oraz Call of Duty: Black Ops.

    Call of Duty: Black Ops II przedstawia niecodzienne dla serii okoliczności. W 2025 roku wybucha nowa zimna wojna, w której po przeciwnych stronach barykady stają Stany Zjednoczone oraz Chiny. Gra toczy się o tzw. metale ziem rzadkich, a więc surowce niezbędne do produkcji drogiej elektroniki, czy też do wykorzystania alternatywnych źródeł energii. Głównym bohaterem gry jest David Mason (potomek znanego z pierwszej części Black Ops Alexa Masona), a jego nemezis zostaje Nikaraguańczyk Raul Menendez. Gra jest bezpośrednim sequelem Call of Duty: Black Ops, dlatego znajdziemy w niej liczne retrospekcje wydarzeń z lat 80-tych ubiegłego wieku, a także bohaterów znanych z przeszłości. Poza Alexem Masonem powracają także Frank Woods i Wiktor Reznow.

    Z racji umiejscawiania akcji Call of Duty: Black Ops II w przyszłości, w czasie rozgrywki spotykamy się z zaawansowanymi, futurystycznymi rodzajami broni i rozwiązaniami, które obecnie są dopiero nieśmiało testowane w laboratoriach wojskowych. Dzięki temu korzystamy ze snajperek z celownikami pozwalającymi zobaczyć przeciwników chowających się za przeszkodami oraz broni wykorzystującej ładunki elektryczne, zamiast tradycyjnego prochu. Do tego dochodzą przydatne gadżety, jak usprawnione celowniki czy komputer wbudowany w mundur – to dzięki niemu w przewidzianych przez grę momentach wezwiemy wsparcie lotnicze.

    Twórcy przygotowali dla graczy szereg atrakcji. Poza mocno oskryptowaną dawką akcji, podczas której prawie nie zdejmujemy palca ze spustu, możemy zasiadać za sterami zaawansowanych maszyn, jak myśliwiec F-38 czy futurystyczne helikoptery. Black Ops II pozwala na manewrowanie pojazdami na niespotykaną dotąd w serii skalę, zapewniając sporą swobodę w sterowaniu – fragmenty z wykorzystaniem pojazdów nie przypominają typowej dla CoD-ów „jazdy po szynach”.

    Do znanego modelu rozgrywki zostały dołączone nowe pomysły, jak decyzje o sposobie wykonania pewnych działań podczas misji. Na przykład możemy zdecydować, czy wolimy osłaniać kolegów z dystansu za pomocą karabinu snajperskiego, czy też zjeżdżając po linie wziąć udział w bezpośrednim starciu. Wybory te wprowadzają do gry dodatkową dynamikę i możliwość personalizacji preferowanego stylu rozgrywki. Pozwalają też obejrzeć wydarzanie z nieco innej perspektywy.

    Zupełną nowością w Call of Duty: Black Ops II jest tryb Strike Force Operations, w którym możemy zdecydować, jakich zadań się podejmiemy. Wybranie niektórych misji zamyka nam drogę do kolejnych, co ma zachęcić graczy do kilkukrotnego przechodzenia gry. Ponadto Strike Force Operations umożliwia zmianę kolejności wykonywania kolejnych celów, a także sposobu w jaki chcemy grać. Można wcielić się w szeregowego żołnierza, ale i zasiąść za sterami drona czy koordynować całą akcję z powietrza. Co ciekawe, porażki w tym trybie nie oznaczają końca gry, ale pogarszają sytuację na arenie międzynarodowej. Nasze dokonania (tak zwycięstwa, jak i przegrane) decydują o zakończeniu przygody.

    Call of Duty: Black Ops II to również rozbudowany i udoskonalony w stosunku do poprzednich części tryb multiplayer. We wprowadzonym systemie rozwoju postaci, Pick 10, gracz dostaje do dyspozycji 10 punktów, które może wymienić na dziesięć dowolnych usprawnień, z możliwością pomijania pewnych kategorii celem dopakowywania innych. System ten wprowadza także tzw. „dzikie karty”, które niejako łamią powyższe zasady i pozwalają na wybór konkretnego elementu dwukrotnie, np. dwóch broni dodatkowych zamiast jednej. Ponadto do naszej dyspozycji zostały oddane zaawansowane śmiercionośne narzędzia, jak chociażby wspomniane wcześniej drony czy działko mikrofalowe. Twórcy zadbali o różnorodność przygotowanych lokacji, dlatego kilkanaście dostępnych map pozwala powalczyć w różnych sceneriach, w tym w zniszczonym Los Angeles (mapa Aftermath) lub opuszczonej wiosce (mapa Yemen). Całość wykorzystuje sprawdzone acz nieco usprawnione rozwiązania z Black Ops oraz Modern Warfare 3 i jest ściśle powiązana z mediami społecznościowymi (w tym z całkiem darmową usługą Call of Duty: Elite, dodatkowo umożliwiającą graczom zakup nowych map do gry sieciowej).

    W Black Ops II nie mogło zabraknąć osławionego trybu Zombie, który towarzyszy serii w każdej grze studia Treyarch od czasu wypuszczenia World at War. Tym razem dzieli się on na trzy różne opcje zabawy – począwszy od Tranzit z otwartym światem, gdzie w kooperacji do maksymalnie czterech graczy walczymy i uciekamy przed zastępami nieumarłych, przez klasyczny i znany z poprzednich odsłon Survival, rozgrywany na ograniczonych i dużo mniejszych lokacjach oraz Grief, w którym z armią zombie ścierają się dwie przeciwne sobie drużyny (pierwsza która da się zjeść, przegrywa). W kreowaniu wszystkich powyższych trybów spory wkład mieli sami fani.

    Ponadto wersja na komputery PC dostała wsparcie dla serwerów dedykowanych. Możemy więc samodzielnie wybierać serwer rankingowy na jakim chcemy walczyć (inaczej niż w Modern Warfare 3, gdzie odbywało się to automatycznie na zasadach matchmakingu), a także ustalać kilka podstawowych opcji rozgrywki, takich jak tryb, limit czasowy i inne zasady zabawy.

    Silnik graficzny gry to mocno zmodyfikowana technologia z Call of Duty: World at War oraz Call of Duty: Black Ops. Autorzy starali się wprowadzić lepszą fizykę i ograniczoną destrukcję otoczenia oraz stworzyć niezwykle szczegółowe lokacje. Jednoczesnie twórcy zachowali jedną z cech rozpoznawczych serii – płynną animację w 60 klatkach na sekundę. Program obsługuje DirectX 11.

    ----

    An entry into the blockbuster first-person shooter franchise, Call of Duty: Black Ops II brings players back into the shadows for another Black Ops mission assignment. Rooted in near-future fiction, Black Ops II propels players into warfare in an epic single player campaign highlighted by branching storylines and non-linear missions. A re-imagined multiplayer suite introduces players to some of the most cutting-edge weaponry and equipment that 2025 will have to offer. And on the outskirts of the campaign is an all-new Zombies experience running in the multiplayer engine.
    wymagania sprzętowe:
    Core 2 Duo 2.66 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), Windows Vista(SP2)/7

    Paczka dodatkowo zawiera Crack'a, Update 1,2,3, Spolszczenie, Instrukcje instalacji.

    Kod / Pobierz / Download:

    Masz dość ukrytych linków? Zostań VIPem!

    Pobierz plik
    
    http://adf.ly/ND2qb
    
    Pobierz plik



    Warto odwiedzić również poniższe tematy:

  2. Następujących 46 użytkowników podziękowało użytkownikowi admin za ten post:

    AngelOfDeath87 (17-11-2012),barthas (15-11-2012),Chriss09 (12-11-2012),Czoper23 (12-11-2012),darkman (13-11-2012),dawidd6 (13-11-2012),dylon (12-11-2012),grager123 (12-11-2012),helicid88 (18-11-2012),Holin (12-11-2012),hustle (12-11-2012),jarroq (10-02-2014),kaban172 (13-11-2012),Kall-L (12-11-2012),kamel85 (21-11-2012),Kastrator (13-11-2012),konsolowiec (13-11-2012),kropek_80 (13-11-2012),kw8 (13-11-2012),lew77 (14-11-2012),M-X (13-11-2012),majkool (17-11-2012),Marcin@.pl (13-11-2012),martalo (12-11-2012),mich1990 (12-11-2012),minior (12-11-2012),Misio (15-11-2012),obry (12-11-2012),pawlo663 (20-11-2012),Piotr30 (19-11-2012),Piotrek1701 (13-11-2012),Pioyer (16-11-2012),redbull74 (13-11-2012),romano2650 (12-11-2012),roninn (13-11-2012),RossoNero (14-11-2012),SizeR (15-11-2012),SKIDROW_ (15-11-2012),SkowyT (13-11-2012),skyline (15-11-2012),soap200 (13-11-2012),stefek8811 (12-11-2012),tomo8423 (13-12-2012),uszatek (12-11-2012),zalogujsie (17-11-2012)

  3. #2
    Status
    Niedostępny

    Avatar Kall-L
    Sponsor
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    270
    Podziękował
    295
    Doceniono 44 w 33 postach


    Domyślnie

    no ja juz zasysam i czekam jutro na spolszczonko jakies


  4. #3
    Status
    Niedostępny

    Avatar jeff65
    Moderator
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    2 479
    Podziękował
    606
    Doceniono 2 330 w 1 120 postach


    Domyślnie






  5. #4
    Status
    Niedostępny

    Avatar lolo2
    Niedzielny Kierowca
    Dołączył
    Jun 2012
    Postów
    8
    Podziękował
    0
    Doceniono 0 w 0 postach


    Domyślnie

    Dopiero zacząłem ściągać, na 2 kompy xD za godzinke spardzę czy gierka hula


  6. #5
    Status
    Niedostępny


    Avatar Holin
    Pomocnik
    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    zza firewalla ;)
    Postów
    768
    Podziękował
    154
    Doceniono 416 w 221 postach


    Domyślnie

    No i pierwsze testy za mną .

    Po 1 - jeżeli pokazuje wam się taki błąd:



    Error during initialization: Missing config file "default.cfg" during initialization. May need to add to code_pre_gfx

    Oznacza to, że macie "dziką" ścieżkę do gry, w moim przypadku po drodze były wykrzykniki !! (n.p D:\!!GRY!!\Black Ops II), wystarczyło wyciąć i wrzucić folder z grą "luźno" na dysk (D:\Black Ops II) i wystartowało od razu.

    Pierwsze co na szybko sprawdziłem to optymalizacja, cóż, widać, że jest zoptymalizowane pod te "minimum" stabilne 30 fpsów na 1680x1024 (poniżej na początku nie spadało, oprócz momentu w którym był totalnie sam ogień na ekranie, wtedy było 22 ), bo takie miałem przeskoki na początku od 30 do 60 na średnio-wysokich detalach, ale na pierwsze wrażenie chodzi dużo lepiej od najnowszego Medal of honor (chociaż trzeba przyjąć, że grafika nie ta ). Obniżając wszystko do low, dużo lepiej trzymało 60 fps, chociaż spadki do 40 mu się zdarzały (to wszystko tylko na początku, nie wiem jak dalej). Komp z poprzedniej epoki, tj. podkręcony Dual Core 2,8 ghz, Radeon 4770.



    Wyznaje zasadę że liczy się jakość nie ilość (), stąd piszę mało postów, więc jak ten który napisałem pomógł Ci,kliknij w nim "Podziękowania"! Daje to zawsze dużą motywację do dalszej pracy .

    Masz jakiś problem natury technicznej z grą? Pisz w temacie z grą w dziale "Nasze-Gry", albo najlepiej wejdź na Shoutboxa (strona główna forum, dostępny jest po rejestracji) i tam mnie szukaj, zawsze chętnie służę pomocą . Problemy komputerowe,systemowe - to samo, shoutbox, lub odpowiedni temat na forum .

  7. Następujących 2 użytkowników podziękowało użytkownikowi Holin za ten post:

    darkman (13-11-2012),kemotex (20-02-2013)

  8. #6
    Status
    Niedostępny

    Avatar airborne82
    Człowiek bez twarzy
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    254
    Podziękował
    1 740
    Doceniono 25 w 20 postach


    Domyślnie

    Cytat Napisał Holin Zobacz post



    Oznacza to, że macie "dziką" ścieżkę do gry,
    Dzika ???
    czyli co dokładnie ???

    Cytat Napisał Holin Zobacz post
    Pierwsze co na szybko sprawdziłem to optymalizacja, cóż, widać, że jest zoptymalizowane pod te "minimum" stabilne 30 fpsów na 1680x1024 (poniżej na początku nie spadało, oprócz momentu w którym był totalnie sam ogień na ekranie, wtedy było 22 ), bo takie miałem przeskoki na początku od 30 do 60 na średnio-wysokich detalach, ale na pierwsze wrażenie chodzi dużo lepiej od najnowszego Medal of honor (chociaż trzeba przyjąć, że grafika nie ta ). Obniżając wszystko do low, dużo lepiej trzymało 60 fps, chociaż spadki do 40 mu się zdarzały (to wszystko tylko na początku, nie wiem jak dalej). Komp z poprzedniej epoki, tj. podkręcony Dual Core 2,8 ghz, Radeon 4770.
    Czyli optymalizacja w porządku , skoro taki zestaw to udżwignął


  9. #7
    Status
    Niedostępny

    Avatar obry
    Niedzielny Kierowca
    Dołączył
    Jun 2010
    Wiek
    27
    Postów
    12
    Podziękował
    3
    Doceniono 0 w 0 postach


    Domyślnie

    Śmiga aż miło u mnie na i5 2.8gh i gtx 560 full opcja... gierka moze być fajna ... początek dobry , nie zapowiada tak nowoczesnych schematów które mają być w dalszej czesci gry... polecam


  10. #8
    Status
    Niedostępny

    Avatar kipol
    Niedzielny Kierowca
    Dołączył
    Aug 2010
    Wiek
    24
    Postów
    7
    Podziękował
    11
    Doceniono 0 w 0 postach


    Domyślnie

    gra niedziala pisze ze musi byc steam zeby rac mam i dalej nie chodzi


  11. #9
    Status
    Niedostępny

    Avatar piotrmokrzycki
    Niedzielny Kierowca
    Dołączył
    Jul 2010
    Wiek
    32
    Postów
    8
    Podziękował
    0
    Doceniono 0 w 0 postach


    Domyślnie

    Cytat Napisał kipol Zobacz post
    gra niedziala pisze ze musi byc steam zeby rac mam i dalej nie chodzi
    mam to samo (próbowałem już wszystkiego i ****)


  12. #10
    Status
    Niedostępny

    Avatar airborne82
    Człowiek bez twarzy
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    254
    Podziękował
    1 740
    Doceniono 25 w 20 postach


    Domyślnie


    Cytat Napisał kipol Zobacz post
    gra niedziala pisze ze musi byc steam zeby rac mam i dalej nie chodzi
    Steam jako offline ??
    I do tego gra zablokowana przez firewall ??


Strona 1 z 21 12311 ... OstatniOstatni